SİZİ ANLIYORUZ

MÜKEMMEL BİR ŞEKİLDE PLANLANMIŞ BİR YİYECEK VE İÇECEK HİZMETLERİ ORTAKLIĞINDA BAŞARI KAÇINILMAZDIR. SİZİ DİNLİYOR, HEM İŞLETMENİZİN, HEM DE EKİBİNİZİN NE İSTEDİĞİNİ ANLIYOR VE BÖYLECE HER ŞEYİ TAM İSTEDİĞİNİZ GİBİ YAPABİLİYORUZ.

Yiyecek ve İçecek hizmetleri ihtiyacınızın tüm yönlerini dikkate alan çözümler sunuyoruz.

Sizi ve ekibinizi tanımak, doğru fiyata doğru yemeği en besleyici seçeneklerle birlikte sunabilmemize yardımcı oluyor, bu nedenle, 'standart' kalıplardan kaçınıyoruz.

Sıcak bir gülümseme eşliğinde müşterileri ile konuşarak onlardan bir şeyler öğrenen bölge ekiplerimiz, hizmetlerimizi size uygun hale getirmemizi sağlayacak geri bildirimlere erişmemize yardımcı oluyorlar.

Understanding You

PERFORMANS ÖLÇÜMÜ

HİZMETİMİZDEN MEMNUN KALSALAR DA KALMASALAR DA, MÜŞTERİLERİMİZİN BİZE DAİMA DOĞRUYU SÖYLEYECEĞİNE İNANIYORUZ.

Aldığımız geri bildirimleri, sunduğumuz hizmetleri geliştirmek üzere kullanıyoruz. Bu da her şeye hakim olmamızı, şimdi ve gelecekte tüm dileklerinizi yerine getirebilmemizi sağlıyor.

Başarımızın temelinde, kurduğumuz güçlü, açık ve dürüst iş ilişkilerinin yattığını biliyoruz. Ayrıca, memnun kalan konuklarımızın tekrar tekrar gelip daha fazlasını isteyeceğini de biliyoruz. Bu yüzden, konuklarımızın genel deneyimlerine odaklanıyoruz. Ürünlerimizin ve sunduğumuz hizmetin kalitesi hakkında ne düşündüklerini bilmek istiyoruz.

Ne yaparsak ve nasıl yaparsak yapalım, önemli olan şey; sonuçtur. Asla ödün vermeden... Bu nedenle, tüm faaliyetlerimizi temel performans göstergelerine dayanarak ölçüp kontrol ediyoruz. Buna, kullandığımız gıda ürünleri ve bunları hazırlama biçimimiz de dâhil. Elde ettiğimiz sonuçları, hizmet kalitemizi geliştirmek için kullanıyoruz.

Konuklarımıza kalıcı bir kalite ve mükemmel bir deneyim sunmak için çabalıyoruz. Bu nedenle, daima önerilerinize kulak veriyor, yeni ve yenilikçi fikirler üretiyoruz. Standart çözümler sunmuyoruz; her türlü şekil ve boyuttaki kuruma uygun özel çalışmalar sunuyoruz.

Measure

GÜÇLÜ SONUÇLAR

GÜÇLÜ SONUÇLAR - NE YAPARSAK YA DA NASIL YAPARSAK YAPALIM, İŞİMİZİ DOĞRU YAPABİLMEK İÇİN SÜREKLİ OLARAK ÖLÇÜP DEĞERLENDİRİYORUZ.

Mükemmeliyet, standartlar belirlemenin ve sizinle belirlediğimiz düzeylere ilişkin olarak nasıl bir performans gösterdiğimizi ölçmenin bir sonucudur.

Tedarik ettiğimiz gıdalardan pişirme ve sunum biçimimize kadar işimizin her alanında, bazı önemli Temel Performans Göstergelerini benimsiyoruz. Mükemmeliyete giden herhangi bir kısa yol yok!

Her bir birim, taahhüt ettiğimiz şeyleri sunabilmek için, müşteri ile birebir iletişim içerisinde olan ve ekipleri yöneten müşteri yöneticileri ile birlikte finansal ve işlevsel olarak bağımsızdır.

Ekibimizin işinizin en zor kısmında sizinle kurduğu iş ilişkileri, ihtiyacınız olan yiyecek ve içecek hizmetini size sunabilmedeki başarımız açısından çok önemlidir. Çünkü rapor verdikleri bilgilerle her şeyin yolunda gitmesini sağlarız.

Gerekli bilgilere sahip olduğumuzda, hizmet kalitemizi sürekli artırmak için gereken her şeyi yapabiliriz.

Measure

EUREST YÖNTEMİ

ÖDÜLLÜ MÜŞTERİ DENEYİMİ.

Çalışanlarımızı, mükemmel bir hizmet sunabilmeleri açısından destekleyerek, geri bildirimlerini dinleyerek ve kendilerine işletme tarafından oluşturulmuş araçlar sağlayarak, yaptıkları en iyi şeyi yapmaları için güçlendiriyoruz. Tepeden aşağıya işletmedeki herkesin anlayıp uyguladığı ve son derece kapsamlı olan bu çalışma biçimimize Eurest Yöntemi diyoruz.

Bu standart bir yaklaşım değil, aksine, her türlü şekil ve boyuttaki işletmeye uygun kademeli bir yaklaşımdır. Eurest Yöntemi, müşterilerimizin genel deneyimine ve ürün ile hizmet kalitemiz hakkında ne düşündüklerine odaklanan bir süreçtir.

Measure

MÜKEMMELİYET MERKEZLERİ

NE OLDUĞUNU ANLAYABİLDİĞİMİZ VE EKİBİMİZE MÜKEMMEL HİZMET SUNMA KONUSUNDA İLHAM VEREBİLDİĞİMİZ TAKDİRDE, “MÜKEMMELLİK” HAKKINDA KONUŞABİLİRİZ.

İşte bu nedenle, ön plandaki çalışanlarımız için, belirlediğimiz mükemmeliyet standartlarını uyguladığımız ve personelimizi bu standartları karşılama ve daha da iyisini yapmaya yönelik olarak eğittiğimiz Mükemmeliyet Merkezlerini oluşturduk.

Kulağa çok kolay gibi gelse de, kendimizden beklediğimiz mükemmeliyete ve standartlara, ancak detaylara son derece dikkat ederek, her gün, her an işimizi doğru yaparak ulaşabiliriz.

Misyonumuz çok basit; her gün mükemmel bir müşteri deneyimi sunmak için ekibimizi eğiterek ve onlara ilham sağlayarak bir 'mükemmeliyet standardı' oluşturmak.

Kalite ekibimiz sayesinde, ister sıcak içecek, ister yemek ya da servis olsun, her konuda en iyi uygulamaları alıp bunu işletmenizin temeline taşıyoruz. Kendi işimizi ve sizin işinizi iyiden mükemmele dönüştürmek için tüm bunların çok önemli olduğunu biliyoruz.

Measure

İÇGÖRÜ

SUNDUĞUMUZ HİZMETLER, FAALİYET GÖSTERDİĞİMİZ PAZARLAR VE YİYECEK VE İÇECEK HİZMETLERİ TEDARİKİNDEKİ YEREL VE GLOBAL TRENDLER HAKKINDA SÜREKLİ OLARAK BİLGİ VE GERİ BİLDİRİM TOPLUYORUZ.

Tüm bunlar, damak tadı ve yeme alışkanlıkları değiştiğinde bir adım önde olmamızı sağlıyor ve değişen müşteri alışkanlıklarını ve tercihlerini göz önünde bulundururken yeni fikirler ve çalışma biçimleri oluşturmamıza yardımcı oluyor.

Edindiğimiz içgörüler, geniş kapsamlı olarak çok önemli iki faaliyete ayrılıyor; müşteri geri bildirimleri, gizli müşteriler ve marka denetimleri olarak Eurest tarafından toplanan müşteriye özel veriler ile kamu araştırma verilerinin karşılaştırılması ve anlaşılması.

Tüm bu zekice çalışmaları bir araya getirerek ve müşterilerimizin bizimle ilgili düşüncelerini ölçerek, müşterilerimizin bizden ne sunmamızı istediği, mevcut performansımızın nasıl olduğu ve ilerlemeye devam etmek için ne yapmamız gerektiği konusunda bilgi edinebiliyoruz.

Measure