MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ DEĞERLENDİRMESİ

HER MÜŞTERİNİN FARKLI İHTİYAÇLARI VE İSTEKLERİ VARDIR. BİZ BU İHTİYAÇLARI NE KADAR KÜÇÜK OLURSA OLSUN KARŞILAMAK ZORUNDAYIZ.

Fakat müşterilerimize sormazsak, ihtiyaçlarını karşıladığımızı nereden bileceğiz? Bu nedenle, müşterilerimizden çeşitli biçimlerde geri bildirimler topluyoruz.

Anlaşmalarımızı devam ettirmek, son derece rekabetçi bir piyasada büyüyebilmemizin temelidir. Elde ettiğimiz mükemmel müşteri devamlılık oranı ile gurur duysak da, asla kendimizi bırakmıyor ve müşterilerimizin bağlılığını korumak için onların değişen ihtiyaçlarını karşılamaya devam etmek zorunda olduğumuzu biliyoruz.

Bu bağlılığı takdir etmek, anlaşmalarımızı korumayı garantilemek için neyi daha iyi ya da daha farklı yapmamız gerektiğini anlamamıza yardımcı oluyor.

Bir adım önde olmak ve işletmelerin mükemmelliğine uygun bir yiyecek ve içecek hizmeti sunmak istiyorsak, takip çalışmaları ve sürekli gelişim bizim için en temel ve gerekli olan şeylerdir.

Measure

SAP

SAP SİSTEMİ, ŞEFLERİMİZİN MENÜLER VE ÖZEL SUNUMLAR PLANLAYABİLMEK, MÜŞTERİLERİN BİLİNÇLİ BİR SEÇİM YAPABİLMESİ İÇİN BESLENME BİLGİLERİ ALABİLMEK VE ANA FİNANSAL VERİLERİ YÖNETEBİLMEK AMACIYLA FAYDALANDIĞI BİR TARİF BANKASI GİBİDİR.

SAP sistemimizde yer alan; şeflerimiz tarafından geliştirilmiş, denenmiş, test edilmiş ve doğru beslenme bilgileri ile birlikte kapsamlı olarak maliyetlendirilmiş tariflerimiz ve yemek israfını azaltmaya yardımcı olan stok yönetimi sayesinde işimizde istikrar ve yenilik sağlamaktayız.

Rakamları doğru bir şekilde yönetmek, anlaşmamızın detaylı şartlarını karşılamaktaki yeteneğimize olan güvenimizi artırıyor.

Measure

EUREST YÖNTEMİ

EUREST YÖNTEMİ, MÜŞTERİ DENEYİMİ PROGRAMIMIZIN ADIDIR.

Bu program, müşterilerimizin genel deneyimini, ürün ve hizmetlerimiz hakkında neler düşündüğünü ve Eurest markasının kendilerine duygusal ve pratik açıdan ne anlam ifade ettiğini ölçmeye odaklanmıştır. Anket araştırmaları, mülakatlar, forumlar, yorumlar, sektörel makaleler ve rekabet analizlerinden elde ettiğimiz bilgiler, tüketici ve pazar içgörülerine dayalıdır. Bu sayede başarımızı, müşterilerimizin hizmet sunumumuza yönelik görüşleri ve algıları doğrultusunda ölçüyoruz.

Eurest Yöntemi, aynı zamanda çalışanlarımızı ve çalışma biçimimizi de kapsar. Doğru bir eğitim ve teslimat standardı sağlayan benzersiz bir kullanım kılavuzuna sahibiz.

Tepeden aşağıya işletmedeki herkesin anlayıp uyguladığı ve son derece kapsamlı olan bu çalışma biçimimize Eurest Yöntemi diyoruz.

Measure

MÜKEMMELLİK SÖZÜ

'MÜKEMMELLİK SÖZÜ' İLE NE DEMEK İSTİYORUZ?

Açıkçası, sıcak ve verimli bir hizmet ile mevsimsel ve yerel lezzetlere sahip mükemmel yemekler sayesinde size her seferinde pozitif bir deneyim sunmaya kendimizi adadık.

Yani, menülerimizi her hafta değiştiriyor, bekleme zorunluluğunu minimuma indirmek için elimizden gelenin en iyisini yapıyoruz. İyi bir hizmetin içten ve sıcak bir gülümseme eşliğinde, rahatlayıp yemeğinizin tadını çıkarabileceğiniz temiz ve düzenli bir atmosferde sunulabileceğine inanıyoruz.

Tabi aynı zamanda uygun bir fiyat ile... Her ne kadar uygulamak zorunda olmasanız da, size sağlıklı beslenme tavsiyelerinde bile bulunacağız!

Özellikle herhangi bir endişeniz varsa, sizden düzenli olarak geri bildirim almaya dikkat edeceğiz. Böylece neyi daha iyi ve daha farklı yapmamız gerektiğini, neyi değiştirmememiz gerektiğini görmüş olacağız.

Measure